Kurset udbydes af

 

B Group ApS

Maglekildevej 7

4000 Roskilde

CVR-nummer: 38430432

Tlf: +45 71 74 74 19

Mail: kundeservice@innovativeacademy.dk

Cookies- & privatlivspolitik

Siden anvender cookies for bl.a. at optimere brugeroplevelsen. Læs mere om vores cookie- og privatlivspolitik

Tredjepartsløsninger

 

Vi benytter løsninger fra tredjepart med henblik på at sikre betaling via nettet.

Aflysning & ændringer

Skulle kursusforløbet mod forventning ikke blive oprettet, vil du modtage den fulde kursusafgift retur.

Vi tager forbehold for, at der i sjældne tilfælde kan opstå en situation, der gør det nødvendigt at rykke en undervisningsdag til en anden dato (eksempelvis grundet sygdom hos underviser) eller flytte lokale til en anden lokation (dog altid i samme by). I sådanne tilfælde vil du blive orienteret hurtigst muligt omkring ændringen, så du kan nå at tilpasse datoen og lokationen. Vi udøver ingen kompensation i dette tilfælde.

Optagelse

Din ansøgning om en plads på forløbet vil blive behandlet ved ansøgningsfristen. Er du kvalificeret til at deltage på forløbet, vil du modtage en optagelsesbekræftelse pr. mail.
I optagelsesbekræftelsen vil der fremgå information vedrørende forløbet, herunder information om betalingsfrist. Senest 3 uger før forløbets start vil du modtage et informationsbrev på mail indeholdende praktiske informationer angående din deltagelse på forløbet samt de individuelle kursusdage.

Du er først endeligt tilmeldt forløbet, når vi har modtaget din betaling for hele eller en del af det fulde kursusbeløb. I den forbindelse modtager du en kvittering for din betaling på mail.  

Din tilmelding er personlig og bindende, og kan dermed ikke overlades til en anden.

Betaling

 

Betalingen foregår online eller via faktura. Ved betaling online betales via det link, som du får tilsendt i din optagelsesbekræftelse pr. mail. Skal din virksomhed betale for din deltagelse på forløbet bedes du sende en mail til kundeservice@innovativeacademy.dk hvori du medsender følgende oplysninger:

 

Dit navn
Virksomhedens navn
Virksomhedens adresse
CVR-nummer/EAN-nummer
Navn og mail på fakturaens modtager  

 

Ved betaling via faktura som privatperson er fremgangsmåden den samme, blot med dine private oplysninger.  

 

Betalingen skal typisk falde 7-10 dage efter din optagelsesbekræftelse. Det er muligt at benytte vores afbetalingsordning, hvorved du kan betale for forløbet over 4 eller 5 rater. Ved indbetalingen af hele eller dele af det fulde beløb bekræfter og sikrer du din plads på forløbet.

Afbetaling

 

Når du har indbetalt din første rate trækkes de resterende rater via automatisk kortbetaling den sidste hverdag i hver måned (læs mere om vilkårene for automatisk kortbetaling under punktet ‘automatisk kortbetaling’). Den automatiske kortbetaling ophører, når det aftalte antal rater er indbetalt. Der er ingen ekstra omkostninger forbundet ved at benytte vores afbetalingsordning.

 

Benytter du afbetalingsordningen over 4 rater, trækkes der automatisk 1462,50 kr. pr. rate. Den samlede betaling vil dermed være 5850 kr. Beløbet er inkl. moms.

Benytter du afbetalingsordningen over 5 rater, trækkes der automatisk 1170 kr. pr. rate. Den samlede betaling vil dermed være 5850 kr. Beløbet er inkl. moms.

 

Manglende betaling

 

Ved manglende indbetaling pålægges et rykkergebyr på 100,00 DKK inkl. moms.

 

Automatisk kortbetaling

 

Benytter du vores afbetalingsordning, giver du samtykke til, at raterne trækkes via automatisk kortbetaling over 4 eller 5 rater.

 

Sådan skifter du betalingskort

 

Hvis du skifter betalingskort skal du indgå en ny betalingsaftale. Kontakt Kundeservice på tlf. 71 74 74 19 eller via kundeservice@innovativeacademy.dk

 

Betaling over faktura istedet

Du kan til enhver tid afmelde dig automatisk kortbetaling og betale det resterende beløb via faktura – bemærk I den forbindelse vores generelle regler vedr. fortrydelsesret. Vil du stoppe en kommende betaling bedes du sende os en mail til kundeservice@innovativeacademy.dk med emneteksten “stop automatisk kortbetaling”, I mailen skal der inkluderes dit fulde navn, adresse, post nr., by, tlf nr samt hvilken by du er tilmeldt kurset. Frem til 5 hverdage før betalingen gennemføres, har vi mulighed for at stoppe den.

Afmelding

 

Du har 14 dages fortrydelsesret efter køb af varen (forløbet). Vælger du at benytte vores afbetalingsordning i form af ratebetaling starter fortrydelsesretten den dag du indbetaler første rate. Du kan uden omkostning afmelde dig forløbet inden for fortrydelsesrettens udløb og du modtager herefter den indbetalte kursusafgift retur.

 

Ved afmelding af kursusforløbet inden for de 14 dages fortrydelsesret, bedes du sende en mail til kundeservice@innovativeacademy.dk indeholdende følgende oplysninger:

 

Navn
Adresse
Mail
Tlf. nr.

 

Det indbetalte beløb vil blive indsat på det kreditkort eller den konto, hvorfra købet blev foretaget. Af sikkerhedsmæssige årsager overfører vi ikke beløbet til andre konti eller kreditkort.


Efter fortrydelsesrettens ophør er det ikke muligt, uanset årsag, at få delvist eller samlet refundering af det fulde kursusbeløb. Ved ratebetaling er du til enhver tid forpligtet til at betale det fulde kursusbeløb efter fortrydelsesrettens ophør, uanset antallet af gange du har deltaget på forløbets kursusdage.  

Tilgodebevis

Ved afmelding senere end 14 dage efter købsdatoen, dog senest den sidste hverdag op til kursusstart, tilbyder vi, at du kan modtage et tilgodebevis til brug i forbindelse med en kommende kursusaktivitet. Du vil modtage tilgodebeviset, når vi har modtaget din fulde indbetaling for forløbet.

Tilgodebeviset er gyldigt et år fra udstedelsesdatoen. Hvis du vil benytte dit tilgodebevis efter gyldigheden er udløbet, afkræver vi en afgift på 1500 DKK inkl. moms for at genaktivere dit tilgodebevis. Ved benyttelsen af dit tilgodebevis kræves det at du kontakter os i god tid, så vi kan nå at reservere en plads på forløbet til dig.

Det er ikke muligt at sælge din plads videre, da denne er personlig og bindende.

Fravær

 

Det er tilladt at være fraværende på maksimum 2 moduler. Hvis du er fraværende på flere end 2 moduler, kan vi ikke udstede dig et kursusbevis, da vi ønsker at sikre, at vores deltagere opnår det højest mulige læringsniveau på vores forløb.   

Vi giver ikke tilgodebevis til enkelte, missede moduler medmindre dette handler om længerevarende sygdom eller personlige forhold jf. nedenstående afsnit “personlige omstændigheder”.

 

Personlige omstændigheder

 

Skulle du undervejs i et kursusforløb være nødsaget til at springe fra grundet uforudsete hændelser som påvirker dit eller dine næres velbefindende, tilbyder vi et tilgodebevis, der giver dig mulighed for at tage de resterende undervisningsgange (moduler) på et andet tidspunkt. Ved længerevarende sygdom kræves en lægeerklæring for at få et tilgodebevis til eventuelt missede moduler.

Priser

Alle priser er inkl. moms samt materialer og forplejning (kaffe, the, vand). Priserne ændres løbende. Køber bliver faktureret til den pris, der er gældende på købsdatoen.

Der tages forbehold for evt. trykfejl.

Ansvarsfraskrivelse

B Group er ikke erstatningspligtig for direkte eller indirekte tab som følge af, at de bestilte varer ikke kommer frem til tiden. Ligeledes er B Group ikke erstatningspligtig for at de bestilte varer lider mangler, som følge af omstændigheder der ligger uden for B Group’s kontrol: Eksempelvis krig, uroligheder, oprør, arbejdskonflikter (herunder strejker) og lignende.

Forbehold & ændringer

B Group forbeholder sig ret til at ændre og opdatere betingelserne der gør sig gældende for websitet.

Har du spørgsmål?

 

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. 71 74 74 19, på mail kundeservice@innovativeacademy.dk  eller via vores chatfunktion.