Ofte stillede spørgsmål

Herunder kan du finde svar på forskellige spørgsmål vedrørende kurset.

Kom trygt på kursus

Du kan komme helt trygt på kursus hos Innovative Artist Academy. Vi overholder alle de gældende retningslinjer og anvisninger for afholdelse af kurset – vi ser frem til at se dig på forløbet.

Afholdes kurset med fysisk fremmøde?

Ja, vores kurser afholdes med fysisk fremmøde, da vi mener at det er den bedste læringsform og ligeledes den bedste måde at skabe fremtidige netværksrelationer til både branchen og dine meddeltagere.

Skal jeg medbringe noget?

Du modtager alt undervisningsmateriale i forbindelse med forløbet. Men det kan være en god idé at medbringe din computer så du kan tage noter undervejs.

Hvad sker der hvis kurset aflyses?

Skulle kurset mod forventning blive aflyst modtager du selvfølgelig det fulde beløb retur.

Jeg er blevet syg, hvad nu?

Bare rolig. Skulle du blive syg eller forhindret i at deltage i forløbet, tilbyder vi dig selvfølgelig at du kan tage forløbet på et senere tidspunkt når det passer dig.

Modtager jeg et kursusbevis?

Ja, når du har afsluttet kurset modtager du en certificering som bevis på at du har gennemført forløbet og som du kan benytte til dit cv.

Hvad er prisen for kurset?

Den samlede pris for kurset er 5850 kr.. Beløbet kan betales i op til fem rater gratis, nemt og bekvemt.

Hvor afholdes kurset?

Du kan deltage på forløbet i både Aarhus og Roskilde. Du kan inde under menuen ‘forløb & pris’ se de specifikke datoer for afholdelsen samt adresse.

Jeg kan ikke deltage alle gange

Du kan godt gennemføre forløbet selvom du ikke kan deltage alle gange. Vi tilbyder ligeledes, at du kan deltage i de manglende moduler på et kommende forløb. Orienter os gerne inden kursusstart om de dage du eventuelt måtte misse.

Er der eksamen?

Nej, der er ikke nogen eksamen i forbindelse med kurset.

Kontakt os

Vi sidder klar til at svare på dine spørgsmål.

CLAUDIA 1024x990 1

Claudia Hodonou

kundeservice@innovativeacademy.dk

Telefon: 71 74 74 19